نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جان الکان زوج دل پیرو - ماروتا را می خواهد

جان الکان زوج دل پیرو - ماروتا را می خواهد

کوریره دلو اسپورت مدعی است که یوونتوس می خواهد بپه ماروتا را به باشگاه بازگرداند و همچنین الساندرو دل پیرو را به عنوان مدیر جدید منصوب کند. بانوی پیر در حال بازسازی مدیریتی پس از استعفای آندره آ آنیلی است و انتظار می رود که انتصابات جدید را در ماه های آینده نهایی کند.

 

کوریره می نویسد که جان الکان، رئیس اکسور، علیرغم پیوستن ماروتا به اینتر، مشتاق است تا ماروتا را به تورین بازگرداند. این گزارش حاکی از آن است که ماروتا در اینتر خوب کار می کند، اما کسانی که او را به خوبی می شناسند، می دانند که او از کار در اینتر فرسوده شده و حتی گفته می شود که مرد سابق یووه از مشکلات مالی گروه سونینگ خسته شده و می تواند در آینده نزدیک به یوونتوس بازگردد.

 

در کنار ماروتا، الکان با توجه به وابستگی طولانی مدتش به بانوی پیر و سابقه حضورش در بیانکونری، مایل است دل پیرو را به باشگاه بازگرداند.

 

در حال حاضر، مکس آلگری، مربی، در سمت خود ایمن است زیرا هنوز دو سال از قراردادش باقی مانده است و هرگز به فکر جدایی از باشگاه نبوده است، اما یووه ممکن است به آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به عنوان جایگزین احتمالی تابستان آینده نگاه کند.

 

در نهایت، این گزارش ادعا می کند که یووه بیش از حد نگران تحقیقات تازه آغاز شده یوفا پس از رسیدن اسناد ارسال شده توسط FIGC نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: